Kristian Sønnervik Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Show off video av min Bmw e39 ris/ros mottas gledelig! forslag til forbedringer? axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Den var kjempefin En av de mest fineste e39 som jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Sønnervik Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Den var kjempefin En av de mest fineste e39 som jeg har sett Tusen takk syns selv bilen begynner å komme seg fælt, litt mer senk og en m-tech bakfanger nå så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Sønnervik Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Noen tanker om jeg bør bytte ut bbs felgene i gs performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Valdresing ja. Har aldri sett denne her oppi før. Senk å spacing å bytta ut emblemene i orginale så hadde du hatt en veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå