bustadmo Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 motoren har vært startet for ca 6mnd siden uten problem.. er ikke gjort noe med motor siden forrige start, men nå virker det ikke som om den får bensin.. har sjekket at det er gnist, og om jeg sprayer luftfiltret fullt av startgass starter den og går littegrann.. renner masse bensin tilbake til fuelcell gjennom returen, så det må jo være bensin i fuelrailen.. noen som har noe ide på hva dette kan være? dyser? kaputt hjerne? Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Jeg tror jeg ville startet med å sjekke bensinfilter og bensinpumpe, i den rekkefølgen. Har vært bortig at bensinpumpe som ikke har vært i bruk på noen måneder får problemer med å levere godt trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå