Junobruno Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Hei. Skal skifte bunnpannen på min E38 med M60b30 motor å lurer derfor på framgangsmåte. Holder det feks. å kun jekke opp motor, eller må travers osv. løsnes før man får den ut? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 hmmm mulig jeg driter meg ut nå, men hvem av de skal du ha ut, der det ikke to oljebunnpanner på de motora ? en liten blekk panne som går under oljepumpa, og så en stor til resten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 hmmm mulig jeg driter meg ut nå, men hvem av de skal du ha ut, der det ikke to oljebunnpanner på de motora ? en liten blekk panne som går under oljepumpa, og så en stor til resten ? Stemmer det må ta begge ut, men er den øverste som går bakover til girkassa som jeg blir å slite med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Vell, da var jobben gjort. måtte løsne styrestag, stabstag, travers, samt jekke opp motor. unnagjort på 3 kvelder. Fant en bra side som beskriver jobben på en e38 om noen skulle trenge: http://workshop-manuals.com/bmw/7_series_e38/730i_m60-1_sal/2_repair_instructions/11__engine_(m60-1)/13__oil_sump/1_ra__removing_and_installing_replacing_upper_section_of_oil_pan_(m60)/page_538/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå