Jan Christian Huus Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Har søkt litt rundt om etter Hamann-deler, og eneste jeg har funnet er at Eiker forhandlet en gang i tiden...Noen som vet om forhandlere i Norge, eller har andre tips?Vurderer fremfanger til F11 og mulig sideskjørt/bak....Om noen vet om "deksler" en kan benytte i forskjermene der blinklysene var tidligere må en også gjerne skrike ut.Skulle tro noen lager til noe enkelt og fint "luftinntak" i svart som en klikke på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 I følge Hamann sine offisielle sider er det ikke forhandlere i Norge.. Men finner vel muligheter å bestille fra utlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Ja, har sett at det ikke er noen offisielle forhandlere i Norge, men det er jo mulig at noen har kontakter og importerer ved forespørsel.Ønsket ikke å importere selv da jeg ville ha alt ferdig med pris for selve fangeren, lakkering og montering.Jeg har noen kontakter i Østerrike jeg mulig kan benytte meg av, men hade håpt å gjøre det litt lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå