Ole - K Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Hei.Selger min orginale 535 1991 mod som et delvis reparasjons objekt pga jeg ikke har råd til å ha den lenge da jeg skal kjøpe leilighet. Km stand: 235000 Det som må gjøres er å bytte venstre fjærbein/demper etter jeg slo nedi et hull i veien. Jeg har byttet kaster staget men fremdels står hjulet greit i offside. Rust i kanaler bør tas..Det er og vannlekkasje på venstre side, mistenker her dør pakning. Sentral lås motoren i venstre for dør må byttes mulig også i høyre.Det står GS performance coilovers på bilen med hardhetsjustering på alle fire og camerjustering fremme. Videre er det powerflex i travers bak og i alle bærearmer fremme og i caster stag. Skiver og klosser bak ble byttet i mai 2013. Skivene er boret og slisset. Fremme står det bremser fra 850 (345X32) ny Juli 2012. Alt av støttestag, stab linker både bak og fremme ble byttet oktober 2012.Frontrute ny oktober 2013. Bensinpumpe ny mai 2014.Bilen står på 17" rondell hjul 10" brei bak med 245/45 og 8,5 foran på 215/40. >Er spacet 20 mm fremme og 10 mm bak. 17" vinter hul kan følge med. EU ok til 30.06.2015Svart skinn interiør i ok stand.Setter pris til 40000Bilen står i BergenHar en perm med kvitteringer som kan fremvises ved interesse..Bilen starter og går som den skal, og har vært trofast gjennom hele mitt eie. Det er helt sikkert masse jeg har glemt så ta kontakt.Legger ved et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarnee Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Pm sendt BB454BB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reven Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Mulighet for og få ut flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole - K Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå