evnl Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Hei! Noen som er interessert i å kjøpe et håndmalt bilde av en e28? Dimensjoner: 100x80 cm Har malt det selv, men nå trenger jeg penger og dette står kun og samler støv. Er du interessert så send gjerne en mail til ealange@online.no, da jeg ikke er veldig aktiv på dette forumet. Holder til i Stavanger men kan være behjelpelig med å levere i området. Jeg har ikke peiling på hva dere er villige til å betale, så send meg et bud du mener er rettferdig! Alle bud vil bli besvart. Bud som er mottatt på epost vil bli lagt ut i kommentarfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evnl Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Høyeste bud 5. juli kl 23 får bildet. Foreløpig er høyeste bud kr 800. Har du bydd på bildet vil jeg sende en epost snarest mulig dersom det skulle komme flere bud. Innlegget vil bli oppdatert når bildet er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evnl Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Høyeste bud er nå på kr 900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evnl Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Høyeste bud er nå kr 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evnl Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Hvis noen er interesserte, kan jeg male på bestilling. Send meg en epost, så blir vi enige om noe! 1000 kr per bilde på 100x80 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Maler du siluetter av ansikter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evnl Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 kan prøve send meg et bilde på epost så kan jeg se hva jeg får til! dette var mitt femte maleri noen gang, så du kan trygt si at jeg lærer raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evnl Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 nytt bilde! Dimensjoner 100x80 cm 1000 kr levert hvor som helst i Rogaland som ikke innebærer ferger, ellers betaler kjøper frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå