tommy_ve Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Noen som har e36 dørhåndtak utv til førerdør? Låsesylinderen trengs ikke, den kan selger evt beholde selv. Må vere håndtak fra 4 dørs/sedan. (Håndtaket jeg har nå er knekt i støpegodset, er her altså intresert i håndtak som er helt/uten skader) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Bumpe, noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanAre Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Hei, Jeg har, må nesten ha 300,- inkl frakt så jeg dekker bensin til posten + porto (Støvete men ligger lagret på en låve) Får isåfall med begge sider og låsesylinder for jeg har ikke behov for å ha det liggende. NB! er ikke hver dag jeg sjekker PM så ta gjerne kontakt på 46 66 88 06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Tråden kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå