stig. Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 har en e30 m20b25 motor med kasse , (typen som har følere på kassa ) motor er vel nesten helt komplett, gear var bra . elnett er ved siden av da elnett som sitter på motor er dårlig tror motor mangler vertfall styre enhet. motor er godt bruk og hærja mye med å ser ut som en dritt , men gikk pent da den ble tatt ut fra bil, men den gikk varm. gearkassa er ålreit og elnettet som følger med er reint og fint og ligger i eske ved siden av. setter prisen til samlet 3000 noe jeg mener må være billig, dela befinner seg ved jessheim området. kan selge ting vær for seg, kan evnt byttes i m30 relaterte ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw m-power Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Er dette til preface?Hva er tlf nr ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw m-power Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Jeg er interisert, send meg ei melding på 48073909 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå