Onkael Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Hei jeg har en motorlampe som lyser i bilen og har fått sjekka bilen hos en kompis og vi fant ut at det kanskje kunne være MAF sensoren. Så lurte på om noen i Ålesunds området som har en 316i E46 2001mod som kunne ha lånt meg MAF sensoren så jeg får sjekka om det er den som har tatt kvelden. er bare 2 slangeklemmer som holder delen med sensoren i så tar sikkert bare 10 min å få sjekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Koble ut sensoren med bilen igang. Hvis den da nesten kveles så er sensoren i orden. Hvis ikke er det grunn for videre mistanke.. Men ordentlig diagnose er nok mest konkret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkael Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Hei takk for tipset koblet nettop ut sensoren og motoren holdt på å kvæles i 1 sekund så gikk den normalt igjen. På feilmeldingen så står det P0170. Vet ikke helt hvordan jeg feilsøker resten av listen med mulige feil. Har du noen fler lure tips om hvordan jeg tester de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå