Lagrange Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Da er det tid for bilbytte, og en fult utstyrt E92 skal selges. Kommer snart annonse på finn, dersom ikke bilen går før det. Alle servicer utført hos BMW, og mye slitedeler byttet nylig. Nye bremser (skiver+klosser), div foringer, frontrute, filtre,++, våren 2014. EU godkjent uten mangler mai 2014 hos BMW Trondheim. Storservice akkurat gjenomført med inspeksjon, hvor også neste serviceser (under 2000km til) ble gjort, slik at bilen ikke må inn før neste år. Dokumentasjon medfølger. 22 000 km til nester service. Av utstyr kan det nevnes blandt annet:- Sportsseter (M-Sport interiør)- Stor Navigasjon, med kart for hele europa- BMW HiFi Professional LOGIC7 System (Dolby Digital 7.1)- Skinn interiør- Xenon lys- Adaptive lys (Svinger med bilen, samt auto av/på langlys avhengig av trafikk i mørket)- Keyless-go- Parkeringssensor foran og bak- Glass takluke- Bluetooth- Multifunksjonsratt- Telefon-dock- Lyspakke - Premium interiørbelysning- Sportsunderstell- USB + AUX inngang (Medfølger iPhone/iPod kontakt)- Orginale 19" Sommer (OK tilstand)- Orginale 17" Vinter (Nokian Hakkapelita 8 - Nye i vinter)- Automatisk avblendbare innvendige speil- Talestyring- Aluminium interiørlister- Automat- Cruisecontroll- Oppbevaringspakke- Sort innertak- 325 grill- ++ En god del mer. Det denne bilen ikke har av utstyr ville ikke første eier ha! Eid av to entusiaster. Alle servicer og reperasjoner utført hos BMW. Først i Skien 2008-2012, deretter i Trondheim (2012-2014). 100% orginal bil. Brukt som pendlebil fra 2008-2012. Bakseter er praktisk talt aldri brukt. Norsk bil. Pris har jeg ikke helt bestemt meg for, men regner med at vi skal finne en ordning. 220 000 bør kanskje være et sted å starte? Gi bud. Ring Brede på tlf: 959 14 536 for mer informasjon om bilen. Flere bilder kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Da har jeg fått tatt litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Da er bilen solgt for 210 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg