Masterson Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Hei, jeg har ett lite problem. Håper noen kan svare på dette for meg: Jeg har en e39 BMW 520i Touring 1998-modell. Import. Når jeg trykker på nøkkelen for å låse opp bilen, skjer ingenting. Heller ikke når jeg trykker på "Lock" Jeg må alltid sette nøkkelen i døren, for å låse opp/igjen bilen. Jeg har byttet batteri i nøkkelen. Men hjalp ikke..... Kan det være noe med mottakeren i bilen? En sikring? Og hvor sitter eventuelt sikringen til mottakeren? Noen som kan hjelpe meg?
paala443 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Nøklen må koden. Lås opp bilen, sett deg inn å ha igjen døra. Vri tenninga til første trinn og tilbake igjen. Ta ut nøklen, hold inn knappen for å låse opp, mens du trykker tre ganger på låseknappen. Slipp så " lås opp knappen". Sentrallåsen vil da låse seg, å så låse seg opp. Har du flere nøkler gjenta trykkingen rett etter hverandre. Håper dette virker:-)
Masterson Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Skrevet Juli 3, 2014 Hei, takk for svar. Men har allerede prøvd dette. Etter fremgangsmåten, blinker nøkkelen 10 ganger, som han skal gjøre, men sentrallåsen "svarer" ikke, med å låse seg, og låse opp. Fungerer ikke med fjernkontrollen nå heller, etter 10-talls forsøk med "omkoding" Noen flere tips?
oilsen Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Har samme problem med min e34 tds. Har prøvd omkoding, uten hell.
Daniel80 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Brudd i antennen til sentrallåsen, evt kabelen til denne? Litt usikker på hvor denne går/ligger da.
paala443 Skrevet Juli 30, 2014 Skrevet Juli 30, 2014 Nå har jeg fått samme symptom på min e38. I tillegg lyser kilometerstand og airbag lampa hele tiden, selv om bilen er låst. Noen som har vært bort i dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå