Nytern Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Som topic sier, fine felger med gode dekk i dimensjonen 235/45-17! Eksakt mønsterdybde og bedre bilder kommer. 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Opp med seg.. 2 av dekka er splitter nye, 2 har godt over 6mm mønster igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannutransport Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 bytte i dvd spiller?? 4mnd gml.. http://strommen-bilradio.no/spillere/1-din-med-7-skjerm/pioneer-avh-x7500bt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Hoi! Har dessverre ikke bruk for ny spiller akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hod Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Har du flere/bedre bilder? Kantkjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Kan knipse bedre bilder av samtlige i ettermiddag jeg, de er ikke kantkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Salgsbilder by fjonsigurd, on Flickr Salgsbilder by fjonsigurd, on Flickr Salgsbilder by fjonsigurd, on Flickr Salgsbilder by fjonsigurd, on Flickr De er visst litt kantkjørt læll, men ikke mye og skadene er ikke dype. 2 av dekka har 6.6mm mønster, de to andre har 6.3mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Hvor holder du til? Er du interessert i baklykter til e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Tynset, nord i Hedmark. Har dessverre ikke noe behov for baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Tynset, nord i Hedmark. Har dessverre ikke noe behov for baklykter Hva med frontlykter da? Det er av typen xenon i nærlys, halogen i langlys og hvite blink, helt nye lykteglass klar til å sette inn freshe angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Hmm, var akkurat gjennom runden med nye front/baklykter så jeg tror jeg må stå over. Hadde tilbudet kommet for etpar mnd siden derimot, da hadde jeg slått til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Hmm, var akkurat gjennom runden med nye front/baklykter så jeg tror jeg må stå over. Hadde tilbudet kommet for etpar mnd siden derimot, da hadde jeg slått til! Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SappFire Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Opp med seg, kun rent salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hod Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå