krifla94 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Hei!ABS, DSC og håndebrekk lampe lyser i instrumentpanelet. Har derfor ikke ABS og DSC for øyeblikket og skal snart på EU kontroll. Har blitt sjekket hos bavaria og de mente ABS styreenheten måtte byttes/fikses. Noen som vet om noen som reparerer disse, eventuelt kjøpe brukt? Ny koster jo delen rundt 20 000 kr så det er uaktuelt. Noen som har byttet selve delen og vet om det er en vanskelig jobb? Får også varsling på navigasjonsskjermen om at dekktrykket er feil. (som jeg selvfølgelig har sjekket). Noen som vet litt mer enn meg om disse probleme!? Setter pris på svar Legger ved bildet av serienummeret på abspumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blauweiss Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Søk opp delenr. på ebay, så finner du nok noe. Jeg hadde samme varsellampene i vinter, og hadde ikke abs eller dtc. Da var det kun en abs sensor som måtte byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krifla94 Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Søk opp delenr. på ebay, så finner du nok noe. Jeg hadde samme varsellampene i vinter, og hadde ikke abs eller dtc. Da var det kun en abs sensor som måtte byttes. Har vært inne på to forskjellige verksteder som mener det er DSC/ABS modul. Tenkte å bestille en brukt modul på ebay for så å få ett lokalt verksted til å montere og kode om. Det bør vel ikke være noe problem så lenge serienummeret/delnummeret er likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå