Nytern Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Innerskjermer kan komme fra alt annet enn 520i, disse har ikke hull til bremselufting ifølge ETK. Trenger både høyre og venstre. Trenger dessuten enheten med bagasjelukeåpner til sedan. Må være i god stand, hel gummi osv. Koed vil ha 652,- inkl frakt for dette, hvis jeg ikke får kjøpt her til 500inkl frakt kan jeg liksågodt bare handle der. Hver krone teller osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexandernk Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Har slike liggende. Hvor holder du til ift evt å spare frakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Har åpner knappen løs fra sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Beklager sent svar, holder til mellom Oslo/Trondheim. Tror jeg kryper til korset og handler alt fra samme selger, blir fort "dyrt" å betale 2 ganger frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå