turbohaugen Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Har litt deler liggende som jeg ikke for brukt, har ikke tid til noenting lenger så da kan dette selges til noen som for litt mer glede av de. M50b25nv blokk, topp og innsug, topp er demontert fra blokk, og blokk er delvis demontert men Veiv, råder, stempler sitter der urørt, topp er hel og fin uten sprekker. Kom med bud. M52b28 blokk og topp, topp er skrudd av blokk, topp er hel og fin uten sprekker. Kammer å alt sitter der. Kom me bud. Begge motorene har gått litt over 200k å like strøkne i sylindera osv, ikke antydning til slitekant i noen av de. Ppf grenrør i svartstål, t4 flens og ekstern wastegate, ny plana flenser, for montering av m50 i e30, toppmontert turbo. 5000,-
turbohaugen Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Skrevet Juli 5, 2014 Dela ligger forresten på Årnes i Akershus
Thomas Lassen Skrevet August 6, 2014 Skrevet August 6, 2014 Har du et turbomanifoil til m50b20-25? Evnt pris?
turbina10 Skrevet August 6, 2014 Skrevet August 6, 2014 Har litt deler liggende som jeg ikke for brukt, har ikke tid til noenting lenger så da kan dette selges til noen som for litt mer glede av de. M50b25nv blokk, topp og innsug, topp er demontert fra blokk, og blokk er delvis demontert men Veiv, råder, stempler sitter der urørt, topp er hel og fin uten sprekker. Kom med bud. M52b28 blokk og topp, topp er skrudd av blokk, topp er hel og fin uten sprekker. Kammer å alt sitter der. Kom me bud. Begge motorene har gått litt over 200k å like strøkne i sylindera osv, ikke antydning til slitekant i noen av de. Ppf grenrør i svartstål, t4 flens og ekstern wastegate, ny plana flenser, for montering av m50 i e30, toppmontert turbo. 5000,- Hvor mye skal du ha for m52 b28 veiva ?
740Leinan Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Er m52b28 komplett, bare å sette toppen på å jekke motoren inn? Har du alt jeg trenger for å sette den i en 323?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå