knut Grønneberg Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei. Noen som har liggende en ms45 ecu helst fra z4 med ews 3 MOB 95053907. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Tenker du på å bytte og teste eller hva er du ute etter? Det er ikke bare bare å bytte om disse her hvis det er problemer med din opprinnelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut Grønneberg Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Tenker du på å bytte og teste eller hva er du ute etter? Det er ikke bare bare å bytte om disse her hvis det er problemer med din opprinnelige. Hei. Jeg har en m54 fra en e61 05 mod som vi har satt i min e30 , og jeg har en kar som driver med ecu programmering osv som sliter med denne versjonen med cas2 Viser seg at den samme ecu fra z4 bruker ews3 og dermed lettere og jobbe med! Som sagt så trenger jeg bare og låne en hjerne for og klone den. Har vært i kontakt med de fleste folka ifra uk og USA og de sier at de pleier og gjøre det samme. Har du en z4 hjerne?? Med ews og ikke cas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut Grønneberg Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Hipp hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå