monthy Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Hei Jeg har litt trøbbel med 725tds'en min. For bilen stopper når tankmåleren viser ca midt mellom 20l og tom tank. Da begynner den å fuske litt, for så å stoppe. Jeg får starten den igjen, så går den litt for så og stoppe helt. Så kommer det opp "fuel injection system" i displayet. Jeg fyller diesel, kjinner litt lenger enn vanlig så kommer den, og virker da normalt. Ikke problemer med å få starta eller noen ting. Men kommer det opp "fuel injection system" hvis en kjører tom for diesel? Eller kan det være pumpa i tanken, jeg synes den lager en rar lyd når jeg setter på tenning. Den lekker bittelitt diesel rundt pumpa fremme. Til informasjon, så har jeg akkurat bytta dieselfilteret.
janerik171187 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Pumpe i tanken er klassiker på e34tds som stopper rundt 20l ivaffall så ville sjekket at den faktisk fungerer.
monthy Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Skrevet Juli 7, 2014 Det er samme problem der ja. Er den kurant å få ut, får så å evnt sette strøm på den?
monthy Skrevet September 2, 2014 Forfatter Skrevet September 2, 2014 Tok litt tid før jeg fikk rota meg til å ta tak i det. Men fikk bytta pumpa i tanken, og problem løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå