Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei sliter med spedometeret etter dynamoen slutta å lade..

no har plutselig bilen gått 999999 når eg begynner å kjøre så viser den 000559 eller noe sånt

har ikkje fått skifta dynamoen ennå  prøver å få tak i ny brukt den eg har no lader med 5-6 volt 

jeg var på tur opp fra bergen da den røk så jeg kjørte til jeg var tom for strøm cirka 5 mil eller mere

fikk en til å lade batteriet på en bensin stasjon en time tid med en boster 40 amp

kjørte så 3 mil og ble møt av en en med en start boster som eg brukte til å komme meg hjem med cirka 25 kilometer

d eg lurer på er om noe er ødelagt utenom dynamoen som må skiftes ,

og om der er mulig å få tilbake kilometeren på spedometeret 

mvh tommy skille

Skrevet

hei sliter med spedometeret etter dynamoen slutta å lade..

no har plutselig bilen gått 999999 når eg begynner å kjøre så viser den 000559 eller noe sånt

har ikkje fått skifta dynamoen ennå prøver å få tak i ny brukt den eg har no lader med 5-6 volt

jeg var på tur opp fra bergen da den røk så jeg kjørte til jeg var tom for strøm cirka 5 mil eller mere

fikk en til å lade batteriet på en bensin stasjon en time tid med en boster 40 amp

kjørte så 3 mil og ble møt av en en med en start boster som eg brukte til å komme meg hjem med cirka 25 kilometer

d eg lurer på er om noe er ødelagt utenom dynamoen som må skiftes ,

og om der er mulig å få tilbake kilometeren på spedometeret

mvh tommy skille

Skrevet

Jeg har også dette problemet.. Men dynamoen min funker som den skal! Når jeg starter bilen så viser den 000570km elns åsså etter ek stund skifter den til 999999km.. Har alltid vore slik fra jeg kjøpte den! Så håper noen har svar på dette!

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...