martinwenberg Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Hei. Har handlet meg en m20b25 preface med følerene på girkassen. Jeg får ikke gnist eller bensin, altså dysene åpner ikke. Har til nå sjekket: rotor,fordeler, begge følerne på kassa, strøm til coil, og coil.Denne har forresten 35pin 2rader kontakt til ecu.Ecu får ikke strøm. Den skal ha 12v i pin 35 ved tenning trinn 2, det har den ikke. Lukter også litt svidd i ecuen. Er det noe annet enn ecu som kan være problemet? Ønsker ikke masse rare forslag, men heller dyktige folk som kan hjelpe meg videre. Alle fornuftige tips mottas med takk!Hvis noen har en slik hjerne å selge meg til en god pris så er jeg interessert
janerik171187 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Trur jeg har en preface hjerne. Kan sjekke imorra om jeg rekker.
martinwenberg Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Skrevet Juli 9, 2014 supert. håper du har. trenger fort!
martinwenberg Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Skrevet Juli 11, 2014 liten oppdatering. har sjekket alt nå egentlig. eneste jeg ikke har prøvd er å bytte ecu.- coil ok- følerene på girkassen ok(prøvd å byttet om)-ecu får strøm og jord-jord mellom karroseri og motor- fordeler og rotor ok- plugger samt ledninger ok Hvordan sjekker man at følere har kontakt med ecu? Hvordan kan jeg måle det?Og hvordan sjekker jeg at ecu gir signal til coil? Trenger hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå