Joachim S Hamar Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Hei lurer på om noe. Vil bytte mine 19"vmr felger mot noe andre tøffe felger? 19" vossen cv3 er av interresse. Jeg kan gi mellomlegg. Sitter nye dekk på de. Har også andre 19" dekk som er bra som kan følge med som er litt breiere en de som som sitter på. Felgene er 10" og 9,5" et veit jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Kan du finne ut av innpresset? Hva skal du evnt ha ved rent salg? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Veit at bakfelga er rundt 35? Veit du åssen jeg regner ut d? Rundt 9000 må da være rimelig med nye dekk? Men må få prisen på nye felga først om det skal bli rent salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Løvdahl Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Har du noen flere bilder og hvilken type felg? Kan du eventuellt sende? Sitter fint på e90lci? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Med spacer bak sitter det perfekt på e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Har du noen flere bilder og hvilken type felg? Kan du eventuellt sende? Sitter fint på e90lci? vmr 703 Tor jeg de heter. Ja se sitter på på e90lci. Kan sende ja men som det står i annonsen er jeg bare interressert i bytte, med mindre jeg får et tilbud jeg ikke kan takke nei til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Vurderer å selga de nå å ikke bytte, også bestille meg helt nye felger. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Vmr vb3 heter de, har helt nytt sett liggende i eske selv") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Okai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Leinan Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Pris på rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 Pris på rent salg? 10,000. En felg er litt kantkjørt. Men ingen problem å fikse. Ikke store greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå