Kekkonen Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Har fått problemer med styring av vinduer og sentrallås fra førerdøra i min E39. Har målt ut mostand på mikrobryter så den skal være ok. Har tvangskjørt solonoiden til låsesylinderen med ekstern strøm så den er i orden. Målt ut div punkter etter en engelsk DIY jeg fant ang. kontrollpanelet i døra og funnet ut at jeg har strøm inn på alle de rette punktene men det sendes ikke styrestrømssignaler noe sted fra førerdøra...Siste på lista som jeg regner med er ferdig er GM3 modulen oppunder hanskerommet....ingen vanskelig sak å fremskaffe men koster greit med kroner på blandt annet GS. Det jeg lurer på....er det noen i nærheten av Eidsvoll...romerike generelt..kongsvinger, hamar evnt ned mot oslo traktene som har en e39 som kunne vært så snill å latt meg få prøve modulen fra en annen bil for å se om det virkelig er den som er gåen før jeg bestiller en? ...jævli kjipt å kjøpe ny modul til 5 lapper og så er det ikke den alikevel.Det er en kjapp sak å vippe ut og "prøvebytte" i to minutter... evnt om noen har en delebil jeg kunne prøvd ifra og funker det så kjøper jeg seff den modulen Haster litt egentlig....ganske varmt om dagen og kjipt å ikke få kjørt ned elrutene fra førerdøra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 har en delebil stående i halden i østfold kan få modulen for 500kr E30TurboTouring reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexandernk Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hei Har en e39 som selges i deler. Bor mellom Elverum og Kongsvinger. alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå