Mr Mykland Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Hei, har en e39 520ia touring med automatkasse som jeg personlig syns går veldig daut(normalt på disse har jeg skjønt).. Noen som har noe tips til å få litt bedre respons i den uten at det koster alt for mye?
Mr Mykland Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Skrevet Juli 11, 2014 Er det eneste mulighet? Har ikke så veldig lyst til å bytte motor da den jeg har er i veldig god stand med liten km stand
Bayerfun Skrevet Juli 11, 2014 Skrevet Juli 11, 2014 Har du sjekket om VANOS er i god og fungerende stand da?
gullsakar Skrevet Juli 11, 2014 Skrevet Juli 11, 2014 Ja det lurer jeg også på hvordan man sjekker vanos..? Er jo ingenting å sjekke men man kan bytte o-ringene. En jobb som ikke er for hvermansen..
bmwmann24 Skrevet Juli 11, 2014 Skrevet Juli 11, 2014 Det sjekker man ved å høre om det rasler i vanosenheten.. Søk på youtube så finner man symptomer og kur:)
Bayerfun Skrevet Juli 11, 2014 Skrevet Juli 11, 2014 Nei det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å overhale/bytte o-ringer så sant man ikke har noen andre åpenbare feil. De som har hatt fungerende VANOS før de har fått problemer har iallefall merket stor forskjell, og etter det jeg har lest så holder de visstnok ikke mange tusen kilometer før man får o-ring problemer. Jeg har aldri reparert dette selv, men har en bil dette skulle vært fikset på.
Sindreh Skrevet Juli 11, 2014 Skrevet Juli 11, 2014 En ting du kan gjøre for bedre responsen er å vaske innsuget ditt, Tomgangsmotor osv. En annen ting blir å få renset motoren for slam. Hell en kopp diesel i motoren å la den gå i 15 sek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå