Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en e39 520ia touring med automatkasse som jeg personlig syns går veldig daut(normalt på disse har jeg skjønt).. Noen som har noe tips til å få litt bedre respons i den uten at det koster alt for mye? :)

Skrevet

Er det eneste mulighet? Har ikke så veldig lyst til å bytte motor da den jeg har er i veldig god stand med liten km stand

Skrevet

Ja det lurer jeg også på hvordan man sjekker vanos..? Er jo ingenting å sjekke men man kan bytte o-ringene. En jobb som ikke er for hvermansen..

Skrevet

Nei det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å overhale/bytte o-ringer så sant man ikke har noen andre åpenbare feil. De som har hatt fungerende VANOS før de har fått problemer har iallefall merket stor forskjell, og etter det jeg har lest så holder de visstnok ikke mange tusen kilometer før man får o-ring problemer. Jeg har aldri reparert dette selv, men har en bil dette skulle vært fikset på.

Skrevet

En ting du kan gjøre for bedre responsen er å vaske innsuget ditt, Tomgangsmotor osv.

En annen ting blir å få renset motoren for slam. Hell en kopp diesel i motoren å la den gå i 15 sek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...