BolstadIS Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Hei. Tenkt å lage meg en racing/spor bil og tenkte da å bygge om til 5 bolt blant annet men litt usikker på hvordan man gjør det og hva må jeg ha? Noen sier org e36 forstilling og compact bakstilling, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan Lionel Varpis Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 interessert i dette jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Eller dere kan få kjøpe orginale e30 m3 fjærbein foran av meg Bak fins det nok flere løsninger! Har et sett med coilovers til salgs og et med orginale. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BolstadIS Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Spørs på pris, kjenner fler som har brukt e36 forstilling som ikke 3,2l. Men så er det andre som sier at det ikke er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 E36 fjærbein blir brukt på e30 m3 iallefall, men du får et annet innpress, på vanlig e30 er det mulig du vil slite med å få det til siden de har smalere skjermer. Orginale m3 fjærbein; med dempere. Ombygde til coilover; Her er det med lager/nav og fjærene. Har brukt disse i flere år, men de trenger en oppshining, og det venstre er litt skjeivt helt i bunn, som gir litt mer negativ camber. Har kjørt med dette i mange år, så ingenting å være bekymra for. Bud fra 12000 pr sett vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Her er link til ein som har gjort dette med E36 deler. http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=92256Har også hørt at vist du bruker 318ti, altså compact utgave bærearmer bak så passer dette over. Her er enda ein linkhttp://extradrei.com/?p=785 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BolstadIS Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Compact bruker e30m3 bakstilling så akkurat den visste jeg om. Bare å finne seg 3,2 spindler og skiver foran da, så er det 5bolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå