ronnyskretting Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Har en e36 som sårt trenger litt deler. Helst i vestfold. Trenger forskjerm på førerside i farge montrealblau. Også sidespeil på førerside. Trenger frontfanger i samme farge. Har du grillramme og panser i samme farge kan jeg bytte dette mot helt nye og ulakka. Skulle hatt originale dempere og fjører til sekser. Skulle også hatt en komplett bakhjulstilling til 328. Trenger dette sårt og fort. Vennligst ta kontakt på tlf: 98208512. Ser helst etter billige deler ettersom jeg gjør dette kun for eu og for å få ut skilta igjen. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Hei. Jeg har diff og bakbremser fra E36 328. Hvis du har bygget om til 2.8 liter er det i grunnen bare krav om ventilerte skiver med tilhörende kalippere. Da trenger du drivakslinger og. 2.500 kr for diff og bakbremser + frakt ca 650 kr. 1 eske innil 35 kg og en fra 10-25 kg. Stikkakslingene og baklokket med bolter mä skrues av for ä fä vekten under 35 kg's grensen. 1.200 kr + frakt for kalippere med klaver,klosser og skiver. Jeg har en komplett 2.8 bakstilling og som vurderes byttet ut til M3 bakstilling. Men den er det ikke sä lett ä fä transportert. Jeg bor i Stavanger, men kanskje er det mullig ä skaffe overkommelig transport. 3.500 kr for komplett bakstilling. Jeg kommer tilbake fra ferie 22. juli. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Har en e36 som sårt trenger litt deler. Helst i vestfold. Trenger forskjerm på førerside i farge montrealblau. Også sidespeil på førerside. Trenger frontfanger i samme farge. Har du grillramme og panser i samme farge kan jeg bytte dette mot helt nye og ulakka. Skulle hatt originale dempere og fjører til sekser. Skulle også hatt en komplett bakhjulstilling til 328. Trenger dette sårt og fort.Vennligst ta kontakt på tlf: 98208512.Ser helst etter billige deler ettersom jeg gjør dette kun for eu og for å få ut skilta igjen.På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Er en original 328 med ganske rusta understell bak. Om noen har en slik billig til overs som ser grei ut så bytter jeg heller. Men til den prisen pusser jeg den heller ned og maler den opp igjen da jeg ikke vil legge for mye penger i bklen ettersom den ikke er noe glansbilde. Skal bare kjapt gjøre den i stand til eu og få tilbake skilta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Har en vanlig front fanger i mørk grå plast som du kan få billig. bud? ronnyskretting reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Er en original 328 med ganske rusta understell bak. Om noen har en slik billig til overs som ser grei ut så bytter jeg heller. Men til den prisen pusser jeg den heller ned og maler den opp igjen da jeg ikke vil legge for mye penger i bklen ettersom den ikke er noe glansbilde. Skal bare kjapt gjøre den i stand til eu og få tilbake skilta. Ok. Men hvis bakstillingen er skikkelig gjennomrustet sä er det pga sikkerhet best ä bytte den ut. Du kan kjöpe en bakstilling/ramme fra 318is, 320 og 325 og. Da bytter du over drivakslinger, bremser og diff fra din egen bil. Jeg har selv kassert M3 3.2 bakstilling som var altfor gjennomrustet. Skrudde da av diffen, drivakslingene og kalipperne. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hvor i landet holder du til? Har en vanlig front fanger i mørk grå plast som du kan få billig. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Jada, er klar over det. Er ikke noe gjennomrust da, kunne bare tenkt med en litt penere en:-) Ok. Men hvis bakstillingen er skikkelig gjennomrustet sä er det pga sikkerhet best ä bytte den ut. Du kan kjöpe en bakstilling/ramme fra 318is, 320 og 325 og. Da bytter du over drivakslinger, bremser og diff fra din egen bil. Jeg har selv kassert M3 3.2 bakstilling som var altfor gjennomrustet. Skrudde da av diffen, drivakslingene og kalipperne. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Ingen i nætheten som har en mauritsblau framskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Ingen i nætheten som har en mauritsblau framskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå