KaiRune Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Hei Jeg har montert en [post=http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7373&katid=1390&id=]Rockford fosgate 3sixty linjedriver Koblet meg inn på høyttalerene i hattehylla. alt fungerer sånn nogenlunde, får lys å strøm å alt sånn, men ikke bass i sub`n, kan høre litt lav støy. lurer på hvorfor ikke dette fungerer? har lest om andre som har fått dette til. jeg har jo ikke forsterker orginalt i bilen, å da forstod jeg det som at jeg ikke heller har delefilter på høyttalerene som struper ned bass signalet. eller noe sånn. noen som har peiling her som kan hjelpe meg? setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Hei, et hett tips er at høyttalerne i hattehylla på E90 får et høypassfiltrert signal. Det er ikke noe eksternt delefilter noen plass, det gjøres i head uniten. Du bør hente signal fra element under et av forsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå