Markus I Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 (endret) Hei Har lenge hatt lyst på orginal m5 eksos på min 540ia e39 Det ikke er snakk om noe gs eksos look! Lurer på om noen har gjort dette før? Hva må eg gjøre? Skjære vekk deler av hjulbrønnen? Må batterikassen bygges inn til midten? eller trenger jeg ikke å bry meg med dette i det hele tatt? Kunne noen sendt meg bilder eller link til dette? Hadde vært sikkelig konge med litt hjelp! Endret Juli 14, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 M5 eksos og 520-540 hjulbrønn. Må kappe vekk fordi eksosen tar mye plass.
Markus I Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Skrevet Juli 20, 2014 Ja alt dette har eg skjønt:) Skulle gjerne hatt noen bilder av noen som hadde gjort dette før:) så kan eg se hvordan det e gjort? Litt vanskelig og se under ifra Men takk for svar
RS-Heggem Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Jeg har komplett både nytt gulv og innredning til bagasjen din om du ønsker dette. Følger med varmeskjold og allting. Send meg en pm så blir vi enige om pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå