E'46 Sport Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Noen som har erfaringer med dempere fra Meyle? Har nylig hatt bilen inne på EU og fått merknad på lekkasje på dempere bak. Tenker det kan være greit å få bytte før bilen skal selges. Kom over disse demperne til en ikke ille pris: http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e46/1933450-nytt?produkt=33522282099M
2000Touring Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Om du skal selge, spiller det da noen stor rolle? Meyle går for å være høy kvalitet i min bok. Men bruker stort sett Bilstein dempere selv.
stig. Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Om du skal selge, spiller det da noen stor rolle? Meyle går for å være høy kvalitet i min bok. Men bruker stort sett Bilstein dempere selv. bare fordi man skal selge så må man ikke drive med garasjemekk. jeg synes nå det er enda viktigere og handle litt brukbare betar hvis man skal sella dritten.
2000Touring Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Sa ikke at man skulle kjøpe dårlige dempere og gjøre dårlig jobb selv om han skulle selge - les alt og sett i sammenheng her Ut fra at Meyle i mitt hue er bra(men har ikke prøvd demperene) så spiller det ikke noe rolle - kjør på! Ble det enklere å forstå? Og jeg er nok ikke enig med deg om at jeg kjøper bedre betar når jeg skal selge. Men det som er godt nok...(og godt nok ligger godt over Biltema osv...) Sachs, Boge osv i dette tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå