535bimmer Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Har tenkt og bygge om min orginale e34 535 til turbo regner med det er noen her inne som har prøvd det kanskje kan komme med gode råd angående turbo, ladetrykk, stempler, kam også videre
Fekzen Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Hallå hallå, Jag har haft en hel del kunder som byggt M30 Turbo motorer , som jag gjort anpassade Turbochip åt. Man kan räkna med att du landar runt 400 hk om du laddar 1 bar. Så lagom stora dyser skulle vara tex Volvos 465 cc för bensin eller Siemens Deka 630 cc för E85. Vad gäller turboagg så brukar folk köra med tex KKK27 eller HX40. De bygger laddtryck runt 35oo rpm. Jag kan ordna Turbochip anpassat för din setup så är bara att skicka ett PM hvis det kan vara av intresse. Jag driver med Chiptuning i Sverige och gör mycket custom program. MvhA.Fekzen
Morty999 Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 ikke finn på å bruk kkk27 hvertfall! garett gt40 funker knall, samt endel presicion, bruk litt kr på det som er viktig. (turbo/grenrør og sprut. ) chip blir aldri 100% så kjøp heller ett sprut som kam mappes, da tåler motorn endel mer når alt er riktig justert. org 535 motor fra e34 tåler igrunn lett 400hk uten å lette på toppdekslet engang. sålenge den er i grei stand fra før..
535bimmer Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Skrevet Juli 27, 2014 takk for svar e igrunn litt usikker på hvor mye je ska bytte ut av innmat, motoren nermer seg 230 000, den bruker ikke noe olje eller kjøleveske går som ei klokke men har heller ikke lyst på rådebank eller havari, max ladetrykk er det den orginale innmaten tåler?
Morty999 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 org innmaten tåler mye mer enn du har planer om høres det ut som så tror ikke du skal bekymre deg rådebank kommer ikek av turbo, det kommer av dårlig smøring isåfall,, org toppakninga er vell ikke egnet til over 1 bar, men resten tåler fint 1,5
535bimmer Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Skrevet Juli 31, 2014 hva lønner seg av clutch å sånt da?passer det rett over fra m5? men det burde vell holde i massevis med forsterka clutch fra Sachs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå