Gå til innhold

Demontere 540i/6, hva må ut for komplett manuell ombygning?


kliffen
 Share

Anbefalte innlegg

Hallois, har en E34 540i/6 som jeg skal selge i deler. Noen som har god peiling på hva som skal plukkes for en komplett manuell ombygning? Sånn at en evt. kjøper ikke trenger å knote med å finne smådeler i etterkant.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois, har en E34 540i/6 som jeg skal selge i deler. Noen som har god peiling på hva som skal plukkes for en komplett manuell ombygning? Sånn at en evt. kjøper ikke trenger å knote med å finne smådeler i etterkant.

Hei.

 

Du mä huske ä demontere den separate beholderen til clutchväsken. Slanger og rör som gär inn til hovedclutchsylinderen, hele pedalstellet, slangen ned til slavesylinderen, giroverföringen med foringen i bakkant. Mellomakslingen er sjelden ä fä tak i sä den er en del verdt. Det er lettere ä se alt dette när motoren og kassen er tatt ut.

 

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Du mä huske ä demontere den separate beholderen til clutchväsken. Slanger og rör som gär inn til hovedclutchsylinderen, hele pedalstellet, slangen ned til slavesylinderen, giroverföringen med foringen i bakkant. Mellomakslingen er sjelden ä fä tak i sä den er en del verdt. Det er lettere ä se alt dette när motoren og kassen er tatt ut.

 

Hilsen Eirik.

 

Mange takk for detaljert svar.

Beste er vel demontere fronten først? Er en e34 det dreier seg om, om det har noen betydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...