kliffen Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hallois, har en E34 540i/6 som jeg skal selge i deler. Noen som har god peiling på hva som skal plukkes for en komplett manuell ombygning? Sånn at en evt. kjøper ikke trenger å knote med å finne smådeler i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hallois, har en E34 540i/6 som jeg skal selge i deler. Noen som har god peiling på hva som skal plukkes for en komplett manuell ombygning? Sånn at en evt. kjøper ikke trenger å knote med å finne smådeler i etterkant. Hei. Du mä huske ä demontere den separate beholderen til clutchväsken. Slanger og rör som gär inn til hovedclutchsylinderen, hele pedalstellet, slangen ned til slavesylinderen, giroverföringen med foringen i bakkant. Mellomakslingen er sjelden ä fä tak i sä den er en del verdt. Det er lettere ä se alt dette när motoren og kassen er tatt ut. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Hei. Du mä huske ä demontere den separate beholderen til clutchväsken. Slanger og rör som gär inn til hovedclutchsylinderen, hele pedalstellet, slangen ned til slavesylinderen, giroverföringen med foringen i bakkant. Mellomakslingen er sjelden ä fä tak i sä den er en del verdt. Det er lettere ä se alt dette när motoren og kassen er tatt ut. Hilsen Eirik. Mange takk for detaljert svar. Beste er vel demontere fronten først? Er en e34 det dreier seg om, om det har noen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå