moekim666 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 det lyser ikke i ac-knappen på min e34. hva er galt? hva skal jeg se etter? hvor kan jeg starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Mange muligheter her hvis ikke AC virker, eller er det bare lyse i knappen som ikke virker? Hvis det kun er lyset, så må vel hele bryteren byttes. Mest sansynlig, hvis ikke AC virker, lite gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Så systemet har en føler som forteller om det er nok gass, slik at det ikke starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 trenger ny bryter om noen skulle ha, åpnet min, og det falt ut noen fjærer og noe småtteri. alt så forøvrig bra ut inni der. det er den typen med bakrutevarme øverst, ac i midten og sirkuleringsknapp helt nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Ja det har en føler, ellers ville AC-kompressoren skåret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 hvor sitter føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Og som regel starter jo ac på biler med lite gass, det blir bare ikke kaldluft. Så er du sikker på at det er en føler som bestemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Hvis det er for lite gass vil den ikke starte mener jeg... synes jeg leste det ett sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Det var lite gass som gjorde at d ikke startet. Men acpumpa er også fitten gefaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå