Beivakongen Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Bmw e34 540ien min jar begynt og gå ujevnt på mellomgass,altså når man holder gasspedalen inne under vanelig kjøring for og holde farten konstant. Vis jeg gir mere gass så er problemet borte. La og merke til at forbruksmåleren hopper litt opp og ned når dette skjer. Kan finne på og stoppe på tomgang også. Noen tips? Er montert kompressor på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 kan jo være så enkelt som falskluft en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 sjekk trykkrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Ja skal hente en lmm i morgen og prøve,var ikke rare forskjellen da jeg nappet av lmm på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Tror det var lmm som var feilen uten å være helt sikker enda,bytta nå og på tomgang så stiger tomgangen litt når jeg kobler av kontakten. På den gammle var det ikke noe forskjell. Skal ta en testtur litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Skifta lmm men bilen lugger ved vaneli kjøring og stopper på tomgang nå også. Har bestilt div pakninger for og se om det er falskluft som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå