Daniel.B Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Heisann. Har kjøpt meg en Garret turbo som jeg skal ha i bilen. Denne har en 3" V-bånd flens. Diameteren på flensen som går inn i klemma (ikke der man sveiser) er 94,8mm. De vanlige V-bånd klemmene har en diameter der på 92mm ser jeg. Vil dette fungere? Det vil jo bli i underkant av 1,5mm rundt kantene i forskjell. Vil det bli tett? Med tanke på at de er kone og at det er noe å gå på inne i klemmene. Takk på forhånd for svar.
Daniel.B Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Skrevet Juli 21, 2014 Heisann. Har kjøpt meg en Garret turbo som jeg skal ha i bilen. Denne har en 3" V-bånd flens. Diameteren på flensen som går inn i klemma (ikke der man sveiser) er 94,8mm. De vanlige V-bånd klemmene har en diameter der på 92mm ser jeg. Vil dette fungere? Det vil jo bli i underkant av 1,5mm rundt kantene i forskjell. Vil det bli tett? Med tanke på at de er kone og at det er noe å gå på inne i klemmene. Takk på forhånd for svar. Ingen med innspill her? Skal bestille deler brått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå