dr_lund Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Grunnet ny bil, selger jeg min 520i i fargen biarritzblau metallic Bilen har gått ca. 223' Servicehefte frem til 184' EU-godkjent til Mars 2015 Bilen er pen inni, hvis du ser bort ifra girspaktrekket som det er et hull i. Utenpå har den noen skrammer, i tilegg til noe rust. Ting som er gjort på bilen: Ettermontert Hella Facelift frontlykter Mars 2014 Nye knirkeforinger September 2013 Nye bremser Mars 2013 Nye støtdempere foran Desember 2012 Nye fjærer bak sommeren 2012 ABS-enhet reparert hos Innosund September 2012 Ny slange mellom Servooljebeholder og oljekjøler Mars 2014 Nye stabstagsledd Mars 2014 Nye filter og olje August 2013 Nye piggdekk brukt 2 sesonger Ting som er feil: Oljelekkasje i nærheten av servopumpa AC-kompressoren må byttes, da den sannsynlighvis har skjært seg Koffertlokket bør byttes, både pga rust og at eieren før meg har gjort en dårlig reparasjon med mye sparkel. Sommerdekkene er snart klare for utbytting MID har noe pikselfeil Av rustangrep har den: På koffertlokket (som nevt over) Nederst på førerdøra Litt nederst på passasjerdøra Et par steder langs den øvre skjøten mellom bakre støtfanger og karosseriet. Og den obligatoriske utstyrslista F4AT Stoff Rips Diagonal/anthrazit S248A Steering wheel heaterS283A LA wheel, BMW Styling IIS302A Alarm systemS320A Deleted, model letteringS428A Warning triangle and first aid kitS438A Fine wood trimS441A Smoker packageS464A Ski bagS481A Sports seatS494A Seat heating driver/passengerS500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaningS520A Fog lightsS534A Automatic air conditioningS536A Auxiliary heating (vet ikke om denne virker)S540A Cruise controlS666A BMW Business CD RDSS842A Cold-climate versionS863A Directory EuropeS888A On-board vehicle literature DanishS896A Daytime driving light switchS925A Transport protection package Fler bilder kan fås på foresørsel Pris: et sted mellom 15' og 20', men er åpen for bud med en god begrunnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå