kliffen Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Hei! Har en orginal 540i/6 touring som skal plukkes fra hverandre. Regner med det er litt interesse for slikt. Motor, gir og understell står på. Interiør er demontert, samt litt småting i motorrom. Bilen ble kjørt for egen maskin før den ble satt til lagring, så motor å gir skal funke bra.Skrik ut om du skulle hatt noe, tar imot bud på alt. Om noen skulle ønske å kjøpe hele bilen så tar er jeg åpen for det. Motor M60B40+ledningsnett+hjerne: 5000 Kalippere rund-baut: 2000 (får med rustne men ubrukte skiver gratis) Har enda mellomaksling, bakstilling, forstilling girkasse solgt bredpanser solgt (har ett til!)Bilder: Pris for hele bilen slik den står: 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cHronilogy Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Hei! Har en orginal 540i/6 touring som skal plukkes fra hverandre. Regner med det er litt interesse for slikt. Motor, gir og understell står på. Interiør er demontert, samt litt småting i motorrom. Bilen ble kjørt for egen maskin før den ble satt til lagring, så motor å gir skal funke bra. Skrik ut om du skulle hatt noe, tar imot bud på alt. Om noen skulle vært ønske å kjøpe hele bilen så tar er jeg åpen for det. Får ikke til bilder på telefon, kan sende på mld evt så legger jeg til nestegang jeg er på en pc holder du til langt ifra østlandet? sku hatt no greier da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Står på jobben min, midt i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cHronilogy Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Står på jobben min, midt i Oslo e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 E34, glemte å spesifisere det. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cHronilogy Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 E34, glemte å spesifisere det. Sorry passer bra det er det som skal bygges , sku hatt svinghjul ,clutch kasse og kardang, byr deg 10k cash i morra ca. kl 17:30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 10 blir litt lite, desverre. Byr ingen il.a uka skal du få kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cHronilogy Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 den er god, budsjett vøtt , ender vel opp i polen en dag frykter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Haha, ja ser den. Sender deg en pm om det er her fremdeles i slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Fikk tatt noen bilder. Havner de sidelengs så er det teknologien som spiller meg ett puss. Tydelig at karosseriet er kjeks, så dette kan deles uten at det går utover samvittigheten!Edit: la til bildene i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Da var girkassa solgt til en meget hyggelig kar fra kongsvinger! Har igjen m60b40 motor, forstilling, bakstilling, mtech skjørt (tror jeg det heter?), bredpanser+++ holder av mellomaksling, svinghjul og clutch inntil videre. 91305419 eller pm, skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyyy Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 hei har du rele til vindusviske motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Er intresert i diffen, er det sperre? Va utveksling har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå