Gå til innhold

Hel eller deler fra E38 V8 forstilling med "nye" 750 bremser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok i innbytte deler fra en E38 som ble hugget pga man oppdaget en gammel rammeskade.

Det er nylig blitt kjøpt nye  skiver og klosser til 750 kalipperne og de er lite kjørt med. Tidligere eier sa at dette var en betydelig oppgradering fra de allerede store 740 bremsene som stod på før. Dette er 2 stemplete kalippere med 334 x 32 skiver. Disse bremsene ble brukt på E38 750 og 740d. Bremsene passer bare E38 bolt-on.

Det er også nylig byttet parallellstag, casterstag og andre deler i forstillingen. Det er med god styresnekke og.

Hele forstillingen selges for 3.500 kr.

Pga høy vekt (ca 130 kg) må hele forstillingen hentes eller dyr frakt på palle.

Forstillingen deles nok mest sannsynlig opp for salg siden delene da kan sendes med Posten. Gi gjerne beskjed hvis du trenger enkelte deler fra forstillingen.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

Trenger egentlig styresnekke da min lekker noe olje, vet ikke om den passer over på min 95 730
Trenger også skiver til min da de rister noe(Koster sikkert  over 1000 de m klosser), og mulig noen ledd.

Hvis jeg bytter bremse-kalippere ++ lurer da på om bremse-sylinderen har samme størrelse, siden det er 2 stempler og ikke ett som er vanlig,

men det burde vel gå.

Trenger nesten alt utenom traversen,

sender deg sms også!

tlf 990 250 45

Hilsen Ingar

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...