Tber Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 hei jeg har en 320i – 2,0 liter, 150 hk, 6 syl, 1994-2000 motor jeg vil ha kvasere kammer men vet ikke hvilke. : / har også tenkt å ha datasprut og bedre insug og higflow eksos manifold. Altså alt for å presse mestmulig hester uten turbo. så jeg trenker tips til: kammer datsprut insug eksosmanifold (vuderer å tige sammen en selv) Takk for allesvar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Høres ikke billig ut. Sikker på at du ikke vil komme bedre ut av det ved å selge den du har nå og kjøpe noe med kraftigere motor i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tber Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Høres ikke billig ut. Sikker på at du ikke vil komme bedre ut av det ved å selge den du har nå og kjøpe noe med kraftigere motor i utgangspunktet? jeg har tenkt på det men har lyst til å prøve å få til en kvas 2L tror jeg komer til å porte også. ser etter 250hk men fortsat sugemotor . og i såfal kor stor motor kan jeg ha i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Bytte motor i 320? Du kan vel bygge om til M3 om du bytter bremser, understell og alt annet til M3-spesifikasjoner. Spørs om du skal ha det godkjent eller om du driter i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tber Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Bytte motor i 320? Du kan vel bygge om til M3 om du bytter bremser, understell og alt annet til M3-spesifikasjoner. Spørs om du skal ha det godkjent eller om du driter i det jeg vet at jeg kan få inn en 325 motor uten å gjøre nå må bare byte hjerne å ledningsnett ellers så er alt likens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Kjøper du en M3 fra England havner du på samme kostnad som det koster deg å bygge en sugemotor utav 2literen. Da får du itillegg interiør, understell og drivverk fra m3'n, Så det prosjektet med 2literen fraråder jeg på det sterkeste. Får vel ikke stort mer enn 180-190 hester maks i 2literen uansett med den trimmen du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 tror du havner myyye billigere ennn en sugis koster faktisk normal sugis trimmings = 1000kr pr hk. så lykke til og 250hk i en sugis 2l m50 tror jeg faktisk sdu skal holde på litt for å nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå