Peak Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 (endret) .... Endret Februar 28, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 ser ut som en hel fin bil det:) blir bra når du får gjenom ført plannen din.har e39 selv men ikke i stv.utrolig gode biler å kjøre å ser bra ut i sedan å stv syntes felgene ser bra ut som dem er jeg uten space.blir nok anderledes å se det i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Noen som har noen LED angeleyes pærer og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Takk for det Bergerun89, tjaa... felgene sitter rimelig langt innen for buen etter min smak så må på med noen skiver etterhvert, blir derimot ikke første prioritering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Pen bil ang led pærer, so Kjøpte eg mine led lys på ebay veldig fornøgd med dei:) cree trur eg dei hette ingen feil meldinger eller noke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå