Smuderud Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Hei!Jeg hadde problemer med å få av bremserørskoblingen i hjulbrønna bak venstre, så jeg brukte propanbremmer for å varme den litt opp.Det kjipe var at bak den lå det en slange som smeltet. Denne går fra motorrommet til en svart sylinder ved siden av tanken helt bakers.Ut fra denne sylinderen går det 2 slanger til, 3 totalt. Den smelta slangen er svart med silikonbelegg inni. Innv. Dim 6 mm. Hva er denne sylinderen?Må jeg bruke en spesiell type slange for å spleise den? Kan jeg kjøre bilen før jeg får spleisa den? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Det er kullfilter. Ventilasjon til tanken. Kjøp ny slange. Kjør minst mulig. Smuderud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Du tok ikke bremseslangen da? Smuderud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smuderud Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Det er kullfilter. Ventilasjon til tanken. Kjøp ny slange. Kjør minst mulig. Tusen takk! Ikke mulig å spleise? Den er festet med klemmer bak tanken =/ Du tok ikke bremseslangen da? Nei den gikk det bra med, slutta med brenneren med en gang når jeg så slangen bak smelta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå