Gå til innhold

BMW E46 Bremseskive fra koed til 220,-

fuel2go
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har erfaring med denne bremseskiven fra koed til 220,- http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E46/Cou/320Ci%20M52/ECE/L/N/19990900/34/07/1/34_0758/

Var skummelt billig spør du meg, lurer da på kvaliteten, håper på svar ASAP.

Et på utkikk etter billig bremseskive kit til E46 320CI, da med skiver og klosser. Send meg gjerne tips til noe som er BILLIG og fungerer greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som har erfaring med denne bremseskiven fra koed til 220,- http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E46/Cou/320Ci%20M52/ECE/L/N/19990900/34/07/1/34_0758/

Var skummelt billig spør du meg, lurer da på kvaliteten, håper på svar ASAP.

Et på utkikk etter billig bremseskive kit til E46 320CI, da med skiver og klosser. Send meg gjerne tips til noe som er BILLIG og fungerer greit.

Har selv kjøpt skiver fra Koed til E38, og de fungerer helt fint til vanlig gatebruk. Men skal du på banekjøring, med hyppige kraftig bremsing, kjøp noe annet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A står vel for Alternativ, dvs. uoriginal del. Bla omtalt her.

Ja. 

Det jeg tenkte på var hvem som har produsert delen. F.eks. Topran, Febi, Bosch osv.... I andre nettbutikker, f.eks. pelicanparts, gs bildeler og carparts24, så kan man se deleprodusenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt billige bremseskiver fra koed før til e36 har funka helt fint det

kvaliteten er stortsett samma som de fra biltema

Hvor lang erfaring har du med de? Tenker da på antall år og/eller antall kilometer. Er egentlig kun et kontrollspørsmål fra min side, de fleste deler fungerer alldeles utmerket rett etter at man har montert de. Forskjell i kvalitet ser man over tid/kjørelengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med billigste sorten bremseskiver er at de fungerte flott i ca 1 år, så ble det kast i skivene. I tillegg var ikke skivene lakket/behandlet mot navet. Dermed kom det endel ekstra rust, og det var litt knotete å få de av igjen (sprøytet wd40 gjennom hjulbolthullene og lot det stå over natten, og så fikk jeg slått de av morgenen etterpå). JA, jeg pusset navet og smurte på bittelitt kobberpasta før billigskivene ble montert den gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang erfaring har du med de? Tenker da på antall år og/eller antall kilometer. Er egentlig kun et kontrollspørsmål fra min side, de fleste deler fungerer alldeles utmerket rett etter at man har montert de. Forskjell i kvalitet ser man over tid/kjørelengde.

skal ikke stå frem å si at jeg har veldig lang erfaring

også står mine biler ubrukt meste delen av året da jeg kjører firma bil hvor jeg ikke koster deler selv

på en volvo v70 jeg har så bytta jeg bremser på den for ca 2år siden som jeg kjøpte fra ebay tror jeg betalte rundt 1000,- for skiver + klosser foran og bak

har kjørt ca 30.000 km på de

eneste og si er at klossene bak skriker men det gjør alle typer klosser på denne bilen

jeg kjører jo ikke på bane eller slikt med mine biler så billig produkter har holdt til mitt bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...