Gå til innhold

Effektanlegg til E46 M3, hva anbefales?


MariusRoren
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg hører på forskjellige filmer, så høres eisenmann mer ut som orginalanlegget i forhold til supersprint race som virker litt mere snertent. Er nok noe annet i virkeligheten.. hvilken forskjell i effekt er jo uvisst da..

 

Eisenmann: https://www.youtube.com/watch?v=wXi_dpzbRDM

Supersprint race: https://www.youtube.com/watch?v=N3TP4ngPtIw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann Race tror jeg neppe du får godkjent...men bare å send dem en mail å spørre om det følger med TUV dokumentasjon for godkjenning...

 

Hayward & Scott lager GROM og relativt billig eksos. Se youtube (vet ikke om de lager til E46 M3?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt masse forksjellige utgaver av eksoser på e46 m3 og som han ene nevner her har du ingen merkbar effektøkning, men du sparer VELDIG mye vekt i ræva.

 

Jeg kjøpte noen bakpotter av SSP for et års tid siden som de importerte, de hadde den blandt annet på den gatebil sedanen, det fungerte veldig godt. fin lyd og så veldig bra ut. husker ikke helt hva de kosta men var ikke så alt for ille. Disse er vel og merke ikke ce godkjente men det er det få  eugodkjennere som bryr seg om mm du er hos vegvesenet.

 

Legger ved eneste bildene jeg har fra denne eksosen.

 

post-55082-0-24765600-1407228650_thumb.j

 

post-55082-0-28557200-1407228665_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du film av dette da, Bjanne?

Jeg har lest en artikkel der de har byttet alt fra og med manifoldene og bakover, og det ga en viss økning, men prislappen er også 50000,-. Men om det ikke gir store effekten, trenger man jo strengt talt ikke bytte annet enn bakpotta om det kun er lyden man er ute etter, selv om det ikke gir like mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...