Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en defekt LMM og tenkte jeg skulle prøve å reparere den før jeg evt. kjøpte ny. 

Leste her på forumet om en som hadde loddet på plass en kobling som hadde gått opp pga. vibrasjoner i LMM'n, og tenkte jeg skulle prøve det samme da jeg har eksakt samme symptomer.

Lurte derfor på hvordan man får ut LMM'n? Må av med luftfilterdeksel og slikt regner jeg med, noe mer jeg bør vite? 

Takk på forhånd for tips! :)

Skrevet

Kan ikke svare på hvordan den byttes, men når lmm røyk på min 525Tds ble jeg sjokkert over hvor dyr den er. Bestilte noe kinakopigreier for 500 på ebay (brukte originalt delenr til å søke). Har fungert helt supert i over ett år nå.

Bare et tips i tilfelle du ender opp med å bytte den istedet for rep

Skrevet

Kan ikke svare på hvordan den byttes, men når lmm røyk på min 525Tds ble jeg sjokkert over hvor dyr den er. Bestilte noe kinakopigreier for 500 på ebay (brukte originalt delenr til å søke). Har fungert helt supert i over ett år nå.

Bare et tips i tilfelle du ender opp med å bytte den istedet for rep

Takk for tipset. :) Har hørt blandede erfaringer med de kinakopiene, så får se hva jeg gjør. :)

Skrevet

Da har jeg fått gjort det, var en dritjobb siden jeg ikke visste hvilke skruer som måtte ut. Om man vet det så er det en kurrant jobb, og nå går bilen akkurat som den skal. Fint å ha tilbake bunndraget i bilen, merket dette veldig godt i bakker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...