Gå til innhold

Felger til vinterdekk ønskes kjøpt

svemal
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. :) har ein e36 som eg skulle hatt noken felger til, før vinteren kommer.

Noken som har 4 felger for vinterdekk som passer e36?
Jo smalere dekk-dimensjon jo bedre. Skal klatre meg opp flere glatte og bratte bakker på vei til jobb så trenger smale dekk som graver seg godt ned i isen.

Helst felger som passer dekk i 175, eller noe i det område. Bryr meg ikke om veldig om utseende på disse felgene.

Holder til i Fusa, Hordaland. Til informasjon for dere som ikkje vil sende felgene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har fine originale 15 toms E36 alufelger. Jeg må sjekke bredden, men tror at de er 6 tommmer bredde på de. Det skal ikke være problem og montere 175 dekk. Originaldimensjon er 185/65-15, tror jeg.

Felgene koster 1.000 kr + frakt(ca 500 kr). Jeg bor i Stavanger, og kanskje har du venner som bor her nede og kan ta dem med seg i bilen. 

Skal se kan fikse bilder senere.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Hei. :) har ein e36 som eg skulle hatt noken felger til, før vinteren kommer.

Noken som har 4 felger for vinterdekk som passer e36?
Jo smalere dekk-dimensjon jo bedre. Skal klatre meg opp flere glatte og bratte bakker på vei til jobb så trenger smale dekk som graver seg godt ned i isen.

Helst felger som passer dekk i 175, eller noe i det område. Bryr meg ikke om veldig om utseende på disse felgene.

Holder til i Fusa, Hordaland. Til informasjon for dere som ikkje vil sende felgene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har fine originale 15 toms E36 alufelger. Jeg må sjekke bredden, men tror at de er 6 tommmer bredde på de. Det skal ikke være problem og montere 175 dekk. Originaldimensjon er 185/65-15, tror jeg.

Felgene koster 1.000 kr + frakt(ca 500 kr). Jeg bor i Stavanger, og kanskje har du venner som bor her nede og kan ta dem med seg i bilen. 

Skal se kan fikse bilder senere.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

6" felger passer greit :)

Har desverre ikkje så mange bekjente i stavanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...