svemal Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Hei. har ein e36 som eg skulle hatt noken felger til, før vinteren kommer. Noken som har 4 felger for vinterdekk som passer e36?Jo smalere dekk-dimensjon jo bedre. Skal klatre meg opp flere glatte og bratte bakker på vei til jobb så trenger smale dekk som graver seg godt ned i isen. Helst felger som passer dekk i 175, eller noe i det område. Bryr meg ikke om veldig om utseende på disse felgene. Holder til i Fusa, Hordaland. Til informasjon for dere som ikkje vil sende felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Hei. Jeg har fine originale 15 toms E36 alufelger. Jeg må sjekke bredden, men tror at de er 6 tommmer bredde på de. Det skal ikke være problem og montere 175 dekk. Originaldimensjon er 185/65-15, tror jeg. Felgene koster 1.000 kr + frakt(ca 500 kr). Jeg bor i Stavanger, og kanskje har du venner som bor her nede og kan ta dem med seg i bilen. Skal se kan fikse bilder senere. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Hei. har ein e36 som eg skulle hatt noken felger til, før vinteren kommer. Noken som har 4 felger for vinterdekk som passer e36?Jo smalere dekk-dimensjon jo bedre. Skal klatre meg opp flere glatte og bratte bakker på vei til jobb så trenger smale dekk som graver seg godt ned i isen. Helst felger som passer dekk i 175, eller noe i det område. Bryr meg ikke om veldig om utseende på disse felgene. Holder til i Fusa, Hordaland. Til informasjon for dere som ikkje vil sende felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svemal Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Hei. Jeg har fine originale 15 toms E36 alufelger. Jeg må sjekke bredden, men tror at de er 6 tommmer bredde på de. Det skal ikke være problem og montere 175 dekk. Originaldimensjon er 185/65-15, tror jeg. Felgene koster 1.000 kr + frakt(ca 500 kr). Jeg bor i Stavanger, og kanskje har du venner som bor her nede og kan ta dem med seg i bilen. Skal se kan fikse bilder senere. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. 6" felger passer greit Har desverre ikkje så mange bekjente i stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svemal Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Ingen andre som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå