Coretrax Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Beklager på forhand hvis dette ble veldig rotete innlegg Hei, skal bytte ut de Røti høytalerne ettersom forige eier hadde bass inst på maks, som jeg fant fort ut at var på maks og forsent til å redde høytalerne, men nå skal jeg betille nytt fra Bavsound som er PnPmen her er spørsmålet mange høytalere er det egt i bilen= har funnet 2 i hver dør foran 1 mellomtone? og 1 diskant? 2 i hatte hylla? eller er det 4 ? 2 Mellomtone og 2 diskant en av hver under dekselet? har ikke hatt tid å sjekke så 8? totalt så er det den som er midt foran på dashbordet så er det et deksel? hva er under denne? centerbass? eller ?har også 2 subbere 1 under sjåfør sete og 1 under passasjer 8/9 høytalere og 2 subbs mangler jeg noe i antall høytalere som jeg ikke har funnet eller har jeg funnet for mange? før jeg glemmer detStandard HiFIPremium HiFi hvilke av disse er det jeg har funnet?stod lite hvilket jeg hadde i utstyrslista til BMWS676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Du har altså 676 HiFi fra 2007: Tweeter+mellomtone i dører forran Midbass under setene forran Tweeter+mellomtone x 2 i hattehylle EDIT: Verifisert at det er tweeter + mellomtone i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå