Haukefer Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Sitter å kjeder meg noe voldsomt på jobb nå så tenkte jeg kunne lage en liten tråd om bilen min. Kjøpte den i slutten av Februar 2013, da med 155000km på telleren. Fant ut at jeg ville ha en sikkelig familiebil da jeg og samboeren min ventet ei lita jente. Utstyrsdetaljer S205A Automatgir S255A Sportsratt i skinn S417A Solgardiner S423A Gulvmatter i velour S435A Edeltre interiørdetaljer S441A Røykpakke S442A Koppholder S481A Sportsseter for fører og sidepassasjer S494A Oppvarmede seter S502A Lyktespylere S522A Xenon Lys S534A Klimaautomatikk S540A Cruise control S606A NAVIGASJONSSYTEM BUSINESS S644A Bluetooth S672A CD veksler S698A AREA-CODE 2 for DVD P7RNA Driver Package S8SPA Koppholdere S216A SERVOTRONIC S2RAA 18" aluminiumsfelger S548A Kjørecomputer S785A Hvite blinklykter Forhandlerbilde: En ganske kjedelig bil sånn sett, men med en fantastisk kjørecomfort. Koste meg ihjel i de 6timene jeg kjørte hjem alene Fant ut at med tiden måtte jeg jo gjøre litt med bilen for å løfte utsendet ett par hakk, så da ble det først byttet til hvite pærer i AE og i sprederne, så byttet jeg til carbon nyrer rett etterpå: Når sommerdekk sesongen kom igjen så ville jeg ha noen andre felger enn di jeg fikk med, så da ble 20x8.5 og 10 Gs Concave kjøpt inn. Før og etter med sommerfelger: Her fra 17 mai: Så kom sommeren igjen å vi sku på tur til Danmark, tenkte det kunne vert greit å tone rutene så da fikk jeg "BMW-e30" her på forumet til å gjøre det for meg. Her er bilen forresten blitt polert av "Nylund" Slenger ved eit bilde fra motorveien i Danmark også, punkterte i 130kmt der.. Ikke gøy Så nå er jeg vell straks oppi 32000 fantastiske og så og si problemfrie km. Chippet bilen hos Bsr ifjor høst så i den forbindelse så ble girkassen flushet. Girer silkemykt. Sku aller helst ønsket at jeg hadde org M-Sport, hadde jeg ventet litt med dette kjøpet hadde jeg nok fått det for den prisen jeg betalte for denne. Nå er det full sparing til hus så blir vell ikke gjort noe mer her med det første, evt så blir det nye pærer i Angeleysa og sprederne. Poster bilder når det skjer noe mer, takk for meg Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Legger også ved eit litt småtøft intagrambilde ifra kaien i Hirtshals. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Har vell ikke skjedd så mye her utenom at jeg har fått på noen 18" M-paralell felger pga slitte dekk på de andre felgene. Må ha nytt hjullager venstre side fremme, er Ebay et godt alternativ her? Har forresten Mtec pærer på vei til angeleysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Fått Michelin x-ice13 på bilen nå. Er "testsjåfør" for Michelin, noe Fredrik her på forumet har ordnet til. Ligger tråd om det her en plass. Blir spennende med 235 og 245/40 vinterdekk Har og fått montert Mtec V3 i parklysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå