Loezor Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Hei! Er ny her på forumet, og er lei av å google for øyeblikket og tenkte jeg skulle høre her med dere Har da en 90mod 535i. Min 3dje bmw. Har bestemt meg for å pusse denne opp, det trengs! Clutchn er litt sliten. Tenker en oppgradert type som tåler å kjøres litt aktivt med. Letta svinghjul som ikke koster utrolig mye? Chip? Har lest litt, og det virker som Turner motorsports har den beste? Shortshift? Det jeg tenker på i første omgang. Må vel lage en liten prosjekt-tråd snart
stig. Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 trenger vel ikke letta svinghjul,lettere og bare skaffe et enkeltmasse svinghjul fra e34 3,6 m5 eller eldre m30 motorer, feks fra e23 og e28. å ang clutch så har du hauevis på ebay, men en standard clutch til f,eks e34 m5 3,6 holder jo til litt lek å morro.
Djwik Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 koed har det meste til e34 verdt å sjekke det uttuning og styling og divligger på den gamle nettsidenold.koed.noden er linket til på den nye siden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå