Oleedvard Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Hei, har en e39 523i i fargen 309 arcticsilver som jeg skulle lage bil av, men nå fant jeg mer rust i kanalen, også fant jeg ut at en ventil har gått (EGR ventil?) suger ihvertfall i oljelokket og jeg får ikke bilen til å gå reint på tomgang med LMM, går såvidt uten. bilen har skavanker rundt om hele..Isåfall så skal jeg skrive en liste med deler jeg selger, kan selge hele bilen men baklyktene er solgt.- Depo Lykter angeleyes fine, 1000/bud- Carbon facelift nyrer 400/bud- Grått komplett skinninteriør 90% strøkent/bud-Shadowline lister, 2 av listene midt på ene dørsiden er stygge/bud-Mtech frontfanger med sotet grøftelys komplett i fargen arcticsilver/bud-Panser er relativt helt.-Stabbstag fra gs (ubrukt) 800-Har rattnav til e39 uten ratt, passer de fleste sportsratt med 6 skruer.Bare skrik ut hva du trenger så kan jeg se om jeg har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIndre Henriksen Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Holder til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Hedmark, Nord-odal:) mellom Kongsvinger og Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Kan legge til at jeg også har grenrør som sitter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFanaticeren Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Passer grenrørene på b20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Jeg tror ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Er bakluka grei for rust? og hvilken mod er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 er 97 mod, bakluka er rustfri helt nederst, men har 2 flekker nederst til venstre i bakluka og en gjemt flekk på innsiden øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Har/selger du bl.a girkassa, mellomaksel, clutch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 v.dør, v.framskjerm, frontfanger, bakluke og takluke motor solgt.hvis noen skal ha noe på bilen må det hentes før mandag 15. okt da bilen blir spiker har fortsatt grenrør og div andre karrosserideler, samt grå skinnseter. mangler dørtrekk v.framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå