Gå til innhold

trimdeler m20

stensheim
 Share

Anbefalte innlegg

legger en annonse her da en litt useriøs kjøper trakk seg etter halve sommeren.   har en masse trimdeler som selges samlet.

E30 325 delebil, import (har norske papirer) den er ribbet innvendig og til dels utvendig, komplett motor/drivverk, den er svært rusten.

en ny amc m20 topp, portet( har gått max 400 mil) følger med en noe slitt z45turbo kam+ forsterkede vipper, noen av vippene er noe slitt men det går an og pusse litt på dem  så funker dem.

ny turbokam i fra cat kam.

Precision 6766 med v-band inn og ut, ar 0.82.    har også et t4 ar 0.96

smidde stempler med nesten nye ringer.

nesten nye H-profil råder.

dieselvev med lager (2.7). slipet, nitrieherdet og balansert.

jb racing svinghjul i alu, 3,63kg+ 4 puck sinter og 618 trykkplate.

6 stk siemens dyser, 870cc. 

Bosch 044 pumpe.

DTA s 80 pro sprut med racedash 2 skjerm og ledningsnett(tilpasset m20 i E30) 3 stk electromotive coiler,4 bars mapsensor, olje/bensintrykk sensorer, elektronisk turbotrykks regulator, egt sensor og lc1 bb. mangler tps, oljetemp og vanntemp sensor.  ( ny pris på dette er på ca 30.000!)

nesten komplett 3" eksosanlegg, div trykkrør og slanger.

kopi 46mm wg.

525tds girkasse + custom mellomaksling.

++++ husker ikke på noe mere i farten.

skal prøve og legge ut noen bilder.

PS, jeg sender ikke og jeg selger alt samlet, vær vennlig og respektere dette [-o<

pris for ALT skal jeg ha  55.000,-kr.

kjøp alt nytt og du ser hvor billig dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ikke enda... men vurderer i skrivende stund...    har også en masse andre deler liggende og slenge.... kkk29 turbo,  skinnseter, 16" Brock felger, glassfiber panser,skjermer og bakluke.

div glassfiber styling. zito 19" felger... jeg skulle vel egentlig kalle tråden for garasjerensing :P

jeg har vel egentlig ikke lyst til og sende alt i post... men jeg kan vel kjøre noen mil i mot da. jeg holder til ikke så langt unna oppdal i sør-trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...