Ole Kristian Rustadbakken Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 (endret) hei! Har i dag fått chipsettet til min 118d, e87, 2006 mod. fikk med en jalla bruksanvisning, og siden jeg er langt ifra bilmekaniker trenger jeg litt hjelp! finner ikke kontakta til turbo sensoren? mulig jeg bare er blind og enda dummere enn jeg har trodd men... Fint hvis noen evt har et bilde som demonstrasjon? på forhånd takk Endret August 17, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Hva for no dritt har du kjøpt ? Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 sikker box tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hmmm....ville styrt unna dette. Har fått chippet min 118d (programendring) med meget godt resultat. Orginalt 143hk, nå 178hk. Orginalt 300nm, nå 370nm. Går veldig bra nå. La noen som kan dette gjøre det for deg. Ikke begynn å fikle med det selv. Kan ende opp med store verkstedutgifter etterpå. Kostnaden på min chipping var ca 5000,- + sportluft-filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå