Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg felger men de er til amcar. De har ca. rett boltsirkel 5x120,65 men, de har ikke koniske hull til hjulboltene.. noen som vet om det går an å bruke bolter med kon? eller om det finnes å få kjøpt rett typen noen plass i Norge? er Mag Type som vist på bildet jeg trenger.

tech.info.4.gif

takker for svar!

Skrevet

Nei du må ha orginale bolter,bruker du kon vil de låse seg helt fast i aluminiumen,har brent med på dette en gang,måtte ødelegge en felg for å få den av bilen.Amcar butikker har sikkert bolter.

Skrevet

Det viktigeste er vel at felgen passer på hjulnavet.. Om den ikke gjør det kan du sikkert få tak i adapter ring som som passer mellom nav og felg. 

Skrevet

tror nesten det er letter for deg å finne noen som kan frese 60 grader spor i felgene for deg, så du kan bruke standard bolter.eneste jeg kan kommer på som har sånne bolter er peugeot/citroen og de hardessverre 12-1.25, altå feil gjengestigning. ikke for å være negativ, men tror det er den letteste løsningen

• 2 weeks later...
Skrevet

tror det blir enklest å frese opp ja, men har muligens funnet muttere.. men slingrebolter på 0,65 forskjell? dem i statene med GM hjul på bimmer kjører ikke slingrebolter som jeg har forstått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...